- En tråkig vårdag

Inte bästa uppdatering. Har ingen inspiration till att skriva. Idag kan jag ju skylla på vädret då det har varit jättefint väder med solsken och 10-15 plusgrader. Även fast det börjar lägga sig lite nu. Igår däremot så har jag inte aning om vad jag ska skylla på, vädret var ju inte det bästa i alla fall.

Blir bilder på ingenting istället, enjoy:



Jag, syrran och Gabbe skulle köpa lösgodis till mamma och pappa. Tänkte köpa ett av dom största påskäggen men dom var slut i hela tierp så det blev en tiolitershink full med godis och kakor istället. haha kommer räcka i ett halvår; minst.



Gabbe, som älskar att vara med på kort.



och Angelica som gör allt för att hon ska få vara med.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback