- Får ju inte välja vad man ska ärva.

Fick sällskap av Ronja till affären. Eftersom att jag inte kan handla själv.. Vet inte varför, är väl någon fixidé som jag har, det värsta mamma vet med mig. Att jag inte klarar någonting själv enligt henne. Men jag löser det ju alltid på något sätt..

Blev i alla fall kattmat som planerat och sen blev det Lördagsmys till mig själv, ostbågar och Brämhults juice. Underbart gott! Så nu blir det ostbågar och juice och körslaget skulle jag tro eller så blir det One tree hill. Lugn kväll ska det bli i alla fall så jag orkar med att jobba i morgon. Har ju fortfarande huvudvärk efter att jag åkt i Tobbes bil. Tål inte Wonderbaum (stavs?, doftgranar..) när det luktar starkt känns som att huvudet ska sprängas efter ett tag. En bra egenskap som jag antagligen fått av mamma, endel saker har man turen att ärva :) haha


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback