- Ganska enkelt, men bara kanske.

Ska gå och lägga mig. Väntar bara på att sista låten ska bli färdig sen har jag gjort mitt för dagen.
Ska försöka vakna relativt tidigt imorgon så jag somnar någongång i morgonkväll igen. Har ju ändrat dyngsrytmen en aning nu när jag varit ledig så mycket som jag har varit. Men ska försöka ordna tillbaka det igen. Är väl inte så extremt svårt egentligen men man vet ju inte, är ju skönt att sova länge på morgonen, eller i alla fall tills man vaknar av sig själv för då spelar det ingen roll om det är åtta eller tolv.

Resten av morgondagen ska tillägnas åt min tvättkorg och så ska jag försöka hitta på något annat skoj också men det får vi se hur det blir med den saken. Nu ska jag borsta tänderna i alla fall - god natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback