- Handlat hela dagen

Nu har jag beställt, blev typ tio böcker. Tur att jag läser så mycket som jag gör. Sen jag slutade skolan så har jag läst två böcker, och det är ju inte ens en bok om året i genomsnitt. Men men får se kommer ju ha några på lager så då behöver jag ju inte köpa några nya böcker på några år.

Blev även en liten beställning av kläder tidigare idag, men det visar jag när det kommer hem. Inte för att jag exakt kommer ihåg vad det var heller, för minnet är ju inte det bästa eller jo det är bra men kort (eller vad man brukar säga!)..

Men nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Huvudvärken kanske släpper och jag kanske, bara kanske är på en aning bättre humör i morgon. Kan ju alltid hoppas - God natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback