- Jag fixade allt.

Han städa klart hela övervåningen (dammsugit också..) tvätta bilen plus att jag bakade en sockerkaka. SÅ nu blir det inte mer än så idag, ska bosätta mig framför tv:n när jag tröttnat på datorn. Eller ska duscha också, blev lagom smutsig när jag tvättade bilen, älskar lera. haha

Sitter inne och väntar på att det ska börja regna ordentligt någon gång så att det klarnar upp till i morgon. eller det spelar mindre roll eftersom att jag jobbar i morgon, men än så länge så har jag inte hunnit tröttna på solen och längtar efter regn som jag normalt brukar göra den här årstiden. Allting är bara oerhört utdraget i år.

Ska kolla på förra veckans avsnitt av Bella & Tyra show nu i alla fall.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback