- Jag som aldrig brukar bli rädd, nu var jag helt vettskrämd.

Helt sjuk film, klart en av dom bästa jag sett! Men så jävla äckligt, rös genom hela kroppen. Visste inte om man skulle titta eller blunda, hålla för öronen eller lyssna, skratta eller gråta. Usch, men samtidigt så älskar jag ju sånna filmer kan ju inte låta bli att titta fast jag helst skulle vilja gömma mig under täcket och hålla för öronen.
Vet inte om man vågar röra sig. Man blev verkligen helt paralyserad av den, kunde inte sluta titta. Jag är helt inne i den fortfarande. Tur att jag inte är en sån person som lider av mardrömmar för då hade jag inte överlevt den här natten. Helt sjukt!





Har ni inte sett den så måse ni göra det. Det är en film som man absolut inte får missa.

Nej nu måste jag gå och lägga mig ska ju upp och jobba imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Katrin

Vilken film var det du såg då? :P


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback