- Ljust ut, nej kan jag lova att det inte gör.

Bara för att lämna gården så åkte jag till mamma på hennes jobb och åt frukost. Kanske inte den bästa frukosten men jag hittade ingenting hemma som jag ville ha; hamburgare blev det i alla fall.

Snön fortsätter vräka ner och det ser inte som att våren har planer på att komma över huvudtaget i år, men får se hur det blir, ser ju inte ljust ut i alla fall. Så istället för att tillbringa dagen utomhus, hade planer på att gå ut och gå och sen städa bilen, så blir det att tillbringa den framför tvn idag också. Allting förändrades när jag vaknade och insåg att det kommit en decimeter snö och det ska tydligen komma några decimeter till. Gud vad härligt.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback