- Luktar fan och låter helvete

Väntar på att syrran ska duscha klart så jag kan borsta tänderna och gå och lägga mig.

Har fruktansvärt ont i benet (knät.) vet inte vad jag har gjort. Brukar få ont när jag är ute och går eller sånna grejer. Men har inte gjort något konstigt idag. Eller är det för att jag varit ledig en vecka och börjat jobba idag. vem vet? Ont gör det i alla fall.

Jobba i morgon med, sen blir det tv hela kvällen. Får väl sitta och lyssna på pappa när han åker runt på sin moppe. Den har stått orörd i 30 år och nu helt plötsligt så får han för sig att fixa den. Och den låter förjävligt och luktar helvete. Inte normalt, en försenad femtioårskris (om det finns kris vid femtio??)..

aja nu ska jag borsta tänderna. God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback