- Myskväll..

Sista inlägget jag skrevs publicerades inte och sen slutade internet fungera. Men nu är jag hemma efter kvällen tillsammans med Axa, Tobbe och Maria (en stund.) och nu fungerar det igen efter några minuters problemlösning.

Lugn kväll, blev massa mat, sjukt mycket mat. Men det är som vanligt när jag och Axa planerar, jag lovar att det hade räckt utan problem till minst fem stycken till. Och sen blev det spel och efter det singstar för mig och Axa och sängen för Tobbe. Men nu är jag hemma, lagom trött! Ska gå och lägga mig efter att jag har borstat tänderna och kolla på OTH som vanligt. Hörs i morgon, då ska jag visa kläderna jag fick idag också.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback