- Roligt har jag haft det i alla fall.

Hemma, ögonen kämpar jag för att orka hålla öppna. Ska gå och lägga mig men var bara tvungen att kolla allt på datorn så det stod rätt till :D

Ladda telefonen och ställa ringning så jag inte sover bort hela morgondagen, är ju sista dagen jag är ledig den här helgen, eller ja det är ju sista dagen på helgen så kan ju inte klaga. Jobbar måndag och tisdag sen är jag ledig två dagar igen och jobbar fredag och söndag (ledig lördag.) det är nästa veckas schema, tror jag i alla fall.

Blev en helkväll hos Camilla med Erik, Camilla och Frutte (och Ylva en stund, Camillas mamma.) har haft grymt roligt, tack allihopa. Men hände en massa skit på slutet så jag insåg att det var dax för mig att åka hem. Så nu sitter jag här efter att jag väckt tobbe och fått honom att köra hem mig.

Nu är det dax för laddning av telefonen och sen blir det sängen. God natt!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback