- Ska bara kolla klart

Nu är söndagen i stort sett över också, hela den här veckan har gått så extremt fort. Men har ju jobbat fyra av sju dagar också. Två dagar att jobba nästa vecka, i morgon och på tisdag sen är jag ledig resterande dagar. Skönt!

Ska bli en tidig kväll idag, då jag inte lyckades somna förän vid halv fem i morse och sen kunde jag ju inte snooza längre än vad jag gjorde (till kvart i tio.) för då hade jag väl kommit försent till jobbet istället. Men fick ju några timmars sömn, ungefär fem timmar mindre än normalt men bättre än ingenting. Klarade ju av att jobba nio timmar i streck så. Därmed en tidig kväll, ska bara kolla klart alla bloggar och titta vad som hänt i Sverige under dagen.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback