- Tågluffa vs. Gotland

Allting som verkar planeras för min del (och Camillas) blir förändrat. Oftast på grund av Camilla . Först Madeira men det är förståeligt, plus att vi antagligen inte hade fått flyga iväg i alla fall på grund av vulkanutbrottet. Men nu verkar det som att det inte blir något Gotland i sommar heller.
Istället så verkar det bli tågluffning i Europa, låter ju lockande men det är ju så sjukt dyrt. Börja spara pengar och planera lite kanske.

Vi får tydligen åka på ungdomsbiljetter ännu så det är därför man ska passa på att göra det nu och inte om några år och det är ju samma pris att åka till Gotland nu som att åka om några år. Men får se är faktiskt sugen på att tågluffa, vad det nu innebär. Är ju inte så himla roligt att åka tåg men man får ju gå av tåget ibland också. Tydligen så åker vi tåg varannan natt. Aja har inte tagit reda på så himla mycket fakta. Får fixa det. Men nu ska jag fixa håret sen ska jag möta upp Camilla för en cigarett innan jag ska börja jobba.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback