- Tågluffning var det.

Jobbat hela dagen. Åkte till Kyrkbyn till kusinerna efteråt och satt och pratade och var ut och gick en stund med moster och hunden (Domi..).
Efter det blev det en sväng förbi Camilla för en cigarett hade jag tänkt mig, men hon hade tänkt sig planering av 'luffningen' i sommar. och så blev det, en massa planering eller önskemål och några cigaretter,men nu är jag hemma. Och det enda vi kommit fram till är att om det går åt helvete och vi blir fast i något konstigt land så finns det en plan B. Om inte mamma och pappa är snälla och lånar ut pengar. Men vad det är för plan ska jag nog inte gå in för extremt på. haha
Roligt kommer det nog att bli i alla fall.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback