- Telefonjack? Nej tack!

Nu är jag hemma sitter och kollar ikapp allting som vanligt. Borde väl gå och lägga mig snart eftersom att det antagligen blir en tidig morgon i morgon då Teliagubben kommer hit igen och ska kolla på telefonen/telefonjacket. Måste ju kolla i mitt rum också då jag också fick den stora äran att ha ett jack i mitt rum (som typ aldrig har använts, förutom när syrran hade det gär rummet.). Men i alla fall så har dom en tendens att komma klockan åtta på morgonen så då är det väl bara för mig att kliva upp, ta en morgonpromenad kanske. Var ju ett tag sedan.



Sen ska jag hinna med, eller jag ska träffa Axa också. Känns som evigheter sedan vi träffades. Men nu är det bestämt, så i morgon ska vi träffas i alla fall en stund då hon hade en massa annat inplanerat också, det var klippningar och ett möte om något jobb i sommar. Aja nog om det. Nu väntar min säng, med nya söngkläder underbart! God natt


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback