- The hills

Då internet krånglar så blir det inte så många inlägg. Har försökt komma in på bloggen tre gånger tidigare idag helt utan framgång. Men nu har jag lyckats i alla fall.

Blev en sväng till Valbo idag i alla fall. Hittade inget speciellt alls. Blev två första säsongerna av The hills som jag har kollat på ett bra tag men inte köpt, men nu har jag gjort det också.
Nu på kvällen så har Rasmus och Hallén varit här, så vi har mest pratat bort kvällen istället för att spela monopol (jag, angelica och gabbe.) som det var tänkt. Men gick ju lika bra utan.

Kan summeras med att dagen har varit helt lugn, inga händelser och nu ska jag gå och lägga mig. Ska skjutsa Axa till jobbet i morgon till elva. så får väl passa på att sova så många timmar jag hinner.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback