- The ugly truth

På tjugo trappsteg så lyckades jag trampa på två stycken sånna där nålar som man har på en anslagstavla. Jag älskar när mina katter har dåligt att göra. Antingen plocka ner dom och kasta dom på golvet så man trampar in dom och håller på att dö av smärta (gånger två, då jag gjorde det två gånger.) eller så river dom tapeterna eller blommorna, lovely!

Skjutsat hem Evelina och Mandy efter våran Fia med knuff-match som jag vann. Planerna var att spela kubb men bestämde oss för att titta på film istället men jag och Evelina hade sett filmen (The ugly truth) innan men tyckte vi skulle se den ändå då den är grymt bra. Medan Mandy och Evelyn som inte hade sett den pratade första tjugo minuterna så då gav vi upp och spelade spel istället..

Men nu blir det sängen för min del. Måste borsta tänderna mer än ordentligt, jag har tandvärk. Hatar tandvärk.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback