- Till slut så får man erkänna att man är vaken.

God morgon. Efter pappas alla försök att väcka mig på olika sätt, eller egentligen var det väl inte menat direkt att väcka mig. Men när han ställer frågor och anser att han ska få ett svar så då är det ju bara att svara och hoppas på att man somnar om. Men sista gången var det lite jobbigare att somna om eftersom att jag var tvungen att flytta bilen och då orkade jag inte gå och bädda ner mig i sängen igen så nu sitter jag här.

Ska alldeles strax börja baka åt mamma, som jag egentligen skulle ha gjort igår men gårdagen gick ingenting att göra för jag var helt förstörd och orkade ingenting. Efter det blir det en sväng till Farmor och sen ska jag väl duscha. Mycket som ska göras. Men återkommer sennare så jag kommer igång med allt jag ska göra.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback