- Vad ska jag ta mig till?

Känner mig helt deppig. Måste vara på grund av vädret och för att jag är så jävla trött. vet inte vad jag ska göra, måste ju på något sätt lyckas sova bort min trötthet och vara pigg. Av tio dagar så är jag sjukligt trött minst sju av dom, lite jobbigt. Även fast jag börjat vänja mig vid det så är det jobbigt, samma med huvudvärken också blivit en vanesak, underbart!

Hela den här dagen har gått och jag har inte lämnat huset mer än dom gångerna jag varit ute och rökt. Annars har jag tillbringat dagen mest framför tvn (lite vid datorn också.) och kollat på One tree hill. Är ju inte bästa vädret för att tillbringa utomhus heller, regnar och snöar om vartannat och så blåser det och är bara 2+ för tillfället. Jag vill att det ska bli vår på riktigt nu snart.

Har tröttnat på allt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback