- Vet inte hur, men borta är den.

Lugn fredag. Kvällen har gått åt till massa spel och en väldig massa tv-tittande. Gör ingenting huvudvärken har precis gått över eller den gjorde det för ett tag sen och nu känns det som att den sakta men säkert är påväg tillbaka. Har tröttnat på den.
Kommer väl antagligen fortsätta i detta lugna tempo, med datorn och tvn.

Mamma pratade om att jag måste beställa tid hos tandläkaren också. Lyckades ju bita av eller vad man nu gör när det lossnar (stavas?) en bit av tanden (?).. Och jag hatar tandläkaren, inget illa menat för jag har ingenting emot den egentligen bara så extremt jobbigt att ta sig dit. Eftersom att jag jämt lyckas få dessa tider mellan klockan sju och åtta på morgonen. Och det är min sovtid. Ingen som förstår sig på det verkar det som. Så det är anledningen till detta hat!

Kommentarer
Postat av: Ronja

isf har det blivit något fel. jag kan rösta flera gånger från både min och mammas. micke röstar varje dag på jobbet och när han kommer hem från jobbet. när jag kopplar upp mig på annat internet kan jag också rösta en gång till.

Postat av: Ronja

sen kom jag på att det står så när man röstar, så du har röstat :P om det inte skulle gå att rösta skulle det stå : du har redan röstat på detta bidrag. så du har altså röstat även fast det står så haha.

2010-04-09 @ 22:53:04
URL: http://pillowfights.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback