- Ändrade planer och matlagning.

Jag och Gabbe är duktiga, vi lagar mat som aldrig förr. Har precis förberett middagen. Det blir örtmarinerade kycklingspett inlindade i bacon med potatissallad och en salsasallad. Känner mig riktigt duktig som lägger ner sådan energi på matlagningen, men får väl se om det går att äta också, det enda jag vet med säkerhet som går att äta och som var riktigt gott det var potatissalladen och den var det Gabbe som gjorde.

Ändrade planer inom arbetet, skulle vara ledig idag och i morgon och jobba torsdag och fredag istället så blev jag ledig idag, jobba onsdag och torsdag och ledig fredag - söndag. Men det ska jag absolut inte klaga på för det känns väldigt bra att få vara ledig tre dagar över en helg :)

Nu ska jag läsa tidningen.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback