- Drömmer mig bort.

Håller på att packa ner lite mer onödigt skit som jag ändå inte behöver för tillfället. Tyckte att det lika bra kunde ligga i en kartonger på nedervåningen som att det ska lika och gömma sig längst in i garderoben eller på liknande ställen.

regnet fortsätter ösa ner, har fått runt 40 mm från inatt tills nu. Skulle ju vara trevligare om den svenska sommaren kunde jämna ut sig en aning istället för att först ha en extrem värme i några veckor och sen ska det regna och vara dåligt väder i några veckor..

Så resten av dagen ska jag fortsätta med att tvätta kuddar och senare byta sängkläder, hoppas på att jag lyckas tvätta alla kuddar. Har fixat 2 har fyra kvar så det lär ju ta sin lilla tid. Men under tiden så sitter jag här och kollar utlandsresor och drömmer mig bort, drömma lär jag ju få göra då jag inte har råd att åka någonstans nu i alla fall.







Översta bilden är från Frankrike; Marseille och dom två understa bilderna är från Azorerna.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback