- En vovve :)

Kvällen är över. Blev mest bara cola zero så nu har jag druckit så mycket så jag har ont i magen. Typiskt mig att inte känna några gränser. haha Rasmus ska alldeles strax åka hem så då ska jag också packa ihop och gå och lägga mig i min helt obäddade säng och försöka sova. Imorgon ska jag tvätta klart allting till sängen så jag kan fixa nya sängkläder, längtar redan.
Ikväll så blir jag ju tvungen att leta upp massa kuddar så jag kan överleva natten, vill inte direkt blanda rent och smutsigt. Äsch nog om det, alla inglägg som skrivits idag har handlat om mina kuddar och sängkläder. Men det kan ju vara mycket intressant det också.

Var även och hälsade på Camilla en stund. Hon har varit och hämtat en hundvalp, sjukt söt. Så jag blev lite sugen på att också skaffa en, men jag tröttnar ju ganska snart så det är nog ingen idé att skaffa en. Bättre att låna! :)

Äsch nu ska jag packa ihop mina grejer så jag kan gå och lägga mig. God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback