- Far och flänger

Gick och la mig vid halv tre, somnade vid fyra halv fem vaknade vid kvart i åtta. Man mår som man förtjänar.
Men hade hur mysigt som helst igår, en extremt speciell kväll, haha eller vad man ska kalla det. allt var kanon tills vi kom till Tierp då blev allting helt konstigt. Men det har ingenting med det här att göra så det struntar vi i nu.

Åkte i alla fall till Gävle;Valbo med Axa och Tobbe i morse för att köpa lite grejer. Blev i alla fall två hallmöbler tills jag flyttar, lite annat smått skit, present till Ronja tills hon fyller år, en extern hårdisk till datorn som jag inte orkar förstå mig på. men det lär jag väl mig med tiden, när jag känner att det börjar bli riktigt akut. Sen blev det hundra andra "nödvändiga" saker som vanligt. Men jag har nog snart det mesta som jag behöver och vill ha.

Sen kom jag hem, satt mig vid datorn och så ringde Camilla och bad om sällskap till Uppsala. Så då var det bara att packa ihop allting och sätta sig i bilen och åka till Uppsala. Där var allting stängt, så det fick bli city gross och sen hämtade vi Jennifer (fosterbarnet i camillas familj.) och åkte hem.

Nu ska jag ringa Ronja sen blir det att duscha och gå och lägga sig och sova igen det man missade i natt. Längtar redan. God natt


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback