- Hjälp mig..

Sitter och sjukt jävla tråkigt har jag. Diskuterar elpriser med syster, riktigt intressant - eller inte!

Vet inte vad jag ska göra, har packat litegrann men det tog slut med tidningar till alla glas/proslinsgrejer och jag orkade inte hämta nya så då blev det inte mer än en kartong packad. Börjar väl närma sig det här med flyttningen också så egentligen så borde jag väl ta och skynda på och packa allt skit som jag inte packat. Men nu börjar det bli jobbigt att packa för jag vet inte vad som jag inte behöver ha inom det närmsta dagarna så då blir det bara att jag skjuter upp det. Äsch nog om det.

Tråkigt har jag ju fortfarande så vet inte vad jag ska göra, någon som har en idé??

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback