- Kräftor och nytvättade kuddar.

Dagen går men ingenting som händer. Kämpar med att tvätta kuddarna, har lyckats komma upp i tre stycken, det går fort. haha Får väl antagligen fortsätta i morgon med dom andra tre. Härligt att vara ledig, händer ju lite.

Har ju lyckats packa ihop i stort sett hela rummet idag, så nu är det mest bara möblerna kvar. Och andra saker som jag använder dagligen eller ganska ofta.

Resten av kvällen ska tillbringas på altanen. Syrran och Gabbe har köpt kräftor som dom ska äta (själv äter jag inte. då jag fått för mig att det smakar skit.) så då blir det väl att sitta kvar här och vara social eller egentligen så är det väl jag som är mest ute efter att ha sällskap.

Aja nu ska jag vara social, för nu kom Sarah och Andreas på en fika. Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback