- Nu bär det av

Jag ska ta tag i det här med bloggningen. Nu när syster och Gabbe åkt hem (dom åkte i morse..) så får jag mera dötid och kanske kan tillbringa några minuter här och där framför datorn.

Imorgon bär flyttlasset av i alla fall, eller en början får se hur mycket jag hinner med. Känns som att jag bara vill ha det gjort så jag kan börja greja och fixa till det som jag vill ha det. Men det får ta den tid det tar. Är ju i alla fall ledig måndag och tisdag och torsdag sen så jobbar jag fem sex dagar i rad så får försöka skynda på så jag kanske kan flytta färdigt till senast torsdag i alla fall (då jobbar jag även onsdag, så en dag faller bort.)

Äsch sak samma. rastlös vet inte om jag ska åka och hälsa på någon (känns ganska korkat då klockan är tio och dom flesta jobbar eller går i skolan i morgon.) ringa någon eller om jag möjligtvis ska ta en dusch.. Får se hur det blir.

Återkommer inom dom närmsta dagarna ;)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback