- Början på något nytt ...

Data är införskaffad och bredbandet är installerat så nu ska jag försöka ta tag i dett här med bloggandet igen. Får se hur det går, har ingenting att skylla på heller (inte än så länge i alla fall..)

Blev i alla fall en tripp till Uppsala med Mandy och Micke idag. Hittade ingenting annat än datorn och tur var väl det för då hade jag varit helt luspank nu. Men istället så blev det en 'shoppingtur' med mamma i Tierp istället; Lidl, Hemköp, Ica och Systemet. Några hundra fattigare.

Sitter och kollar på 'A shot at love with Tila Tequila' och pratar med Axa i telefonen. Planering av nyår. var nästan helt inställd på att hyra en film och sitta framför tvn med katterna hela nyårskvällen. Hade ju inte hört något alls om nyår, ingen som hade någon idé eller liknande. Men nu slipper jag fira in det nya året för mig själv.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback