- Mandys kompislista

Har lagt in lite bilder från kameran som kommer upp alldeles strax. Sitter och pratar med Mandy. Ingenting som händer, ingenting som är sevärt på tvn.

Mandy kom fram till att hennes bästa kompis var Leo (hennes katt..) och att jag kunde vara nummer ett om jag hade varit snäll när vi var 14 år. För enligt Mandy så hade hon ringt till Camilla och frågat om hon fick komma och "leka" med oss. Så Camilla låtsas gå och fråga hennes mamma om Mandy fick komma och sen så vi att hon inte fick (fast enligt Mandy så frågade vi aldrig..). Och det är anledningen till att jag inte ligger på placering 1 på Mandys kompislista.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback