- Två månader senare

Tänkte bara visa att jag lever. Har varken dator eler internet som fungerar hemma hos mig och när jag är vid en dator så är ju inte bloggen det första man tänker på. Men nu tänkte jag att jag skulle slänga upp ett snabbt inlägg.
Har inte ens varit in på bloggen sen sist jag skrev ett inlägg och dom har hunnit ändra litegrann sen dess ser jag.

I alla fall så har det inte hänt ett skit i min närhet sen sist i alla fall, allting flyter på som vanligt. Har jobbat hur mycket som helst senaste två veckorna och nu har jag en ledig helg som jag ska ta tillvara på hade jag tänkt. Men verkar inte som att det blir något är så jävla trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kan kanske bero på att jag har varit sjuk dom två senaste veckorna och inte hunnit vila något eftersom att jag jobbat typ varje dag (har varit ledig en dag sen den 28/11 och det var nu i torsdags..). Så kanske ska ta och vila istället, får se vad som händer och sker.

Idag firar jag mamma i alla fall som fyller år, hon fick två lyktor av mig sen hade hon fått massa krimskrams av resten av släkten, mest blommor. Imorgon blir det Gävle med Mamma för att försöka införskaffa dom sista julklapparna, känner en enorm stress på grund av det eftersom att jag normalt sett är färdig med mina julklappar redan i mitten av november. Men blev inget Ullared iår och därmed fick det vänta med allting.

Japp, som sagt ingenting händer och har därmed ingenting att uppdatera om. Nu ska jag nog åka hem och umgås med mina katter en stund i alla fall. Får se när nästa gång blir jag uppdaterar. Hörs.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback