- Bara att hålla tummarna; igen!

Har varit hos Farmor och ätit middag, gott! Och nu är jag mätt och mår dåligt igen. Får hoppas på att det är bättre till i morgon bara.

Fick ett nytt problem med bilen (ovanligt..) vet inte vad men tydligen så ska den in på service, det är bara att lyssna på pappa och göra som han säger för då kan han inte klaga. Bara det att jag hatar att prata och försöka förklara något som jag egentligen inte har en aning om vad fan det är för något. Och sen så är det helt fel tidpunkt att få fel på bilen igen för jag har inte råd !!
Hade ju precis kommit tillbaka till min vanliga (eller vad man ska kalla det..??) ekonomi och fått ordning på allt, efter att bilen gick sönder sist och efter julhandel och allt sånt där.
Så då tyckte jag det var på tiden att köpa lite nya kläder och snäll som jag är så passade jag på att köpa en födelsedagspresent till syrran också.. haha Så blir det problem med bilen igen.
Jag vill inte ha en bil som bara krånglar. Okej, hade väl räknat med att det kan kosta lite och att man måste serva bilen lite då och då. Men då hade jag ju inte räknat med att det skulle vara hela tiden.

Aja bara att laga och betala. Hoppas på att det är billigt i alla fall, kan ju alltid hoppas.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback