- Blir sämre och sämre.

Blev en sen kväll idag, kom hem vid kavrt i nio från jobbet. Var tvungen att vänta tills allt var färdig så jag fick nycklarna till stället. hem tittade på tv en stund, duschade och nu sitter jag här. Helt slut.

Kommer bli väldigt dålig uppdatering här på bloggen, dom närmaste dagarna/veckorna då jag jobbar så himla mycket .. Får inte direkt någon inspiritaion av att jobba varje dag, händer ju inte så speciellt mycket. Och ingenting att berätta om på bloggen i alla fall. Sen så går det ju fortfarande inte att ladda upp bilder. Så det får bli som det blir.

Nu ska jag i alla fall försöka borsta ut håret innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback