- Deppar, helt för mig själv!

Usch vilken tråkig dag. När jag för en gång skulle verkligen villa hitta på någonting, så har inte någon tid eller inte svarar i telefon. Men ska inte klaga det brukar vara jag som är den negativa av oss alla, bara den här gången som jag inte är. Vad som helst, men inte sitta hemma! Och det blev att sitta hemma.
Istället ska jag avsluta dagen med en dusch, nånting kul kan man ju alltid hitta på . haha inte för att jag tycker det är så värst roligt att duscha men tänkte försöka vara vaken en stund till så att jag är säker på att jag somnar sen. Fast aah, skulle nog inte vara några problem att somna nu heller..

Jag vill ha färskpressad apelsinjuice eller yoghurt; jag är sugen på något men finns ingenting hemma som jag vill ha. Äsch nu ska jag fortsätta deppa för mig själv här. Eller i duschen!

Hörs i morgon istället.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback