- Efter en veckas letande så hittade jag en grej.

God morgon. Vaknade helt av mig själv kvart i nio. Ganska bra att man börjar vänja sig men jag är inte mindre trött för det. Lyckades komma på vad jag skulle köpa till syrran i födelsedagspresent i natt i alla fall. Passade på att beställa en till mig också när jag ändå var i farten. Men det tog ju sin lilla tid då jag var tvungen att installera java och grejer på datorn för att hela deras hemsida skulle kunna laddas och jag kunde beställa grejerna. (skriver inte vad det är då syrran brukar läsa här i bland.. vad jag tror i alla fall..)

Aja, sista dagen på rad att jobba nu. Är ledig i morgon och sen så har jag fem dagar till att jobba den här veckan. På söndag så kommer syrran och gabbe så får hoppas på att hennes present har kommit till dess, annars får hon vänta till nästa gång hon kommer och hälsar på typ vid påsk eller nått för jag orkar inte skicka och tänker inte åka och hälsa på, alldeles för långt bort tycker jag :)

Men nu ska jag röka. hörs.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback