- Förklara vem man är för någon som inte har en aning.

Jag orkar inte, messade en person för att fråga om lite grejer och får svar tillbaka nästan direkt; "Vem?" så då är det bara att försöka förklara vem man är. Och det är irriterande, svårt. Så pappa fick den stora äran att komma på vad jag skulle skriva, så han sa och jag skrev och skickade. Och nu lär jag ju ha förvirrat personen i fråga ännu mera. Haha får se hur det går. Får hoppas på att jag får svar idag i alla fall, finns lite saker som jag vill veta och behöver ha så fort som möjligt.

Aja, vaknade vid halv åtta i morse, så just för tillfället så är jag faktiskt väldigt pigg och mår inte dåligt, har inte ont någon stans (Kors i taket!!).. Ganska skönt att vakna tidigt ibland men idag var det inte skönt då det bara var att springa upp ur sängen och rädda alla ömtåliga saker som finns här hemma. Då var katten (Edgar, kattungen.) på väldigt bra humör och skulle riva allt han såg, klättrade i blommorna, rev sönder gardinen för mamma. Men nu har han fått mat igen och lugnat sig lite. Älskar verkligen att ha energiska katter på nätterna och på morgonen. Usch! Aah, nu är jag pigg och vaken i alla fall så ingen idé att klaga!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback