- Hinner inte göra av med pengarna ens..

Blogg.se verkar krångla hela tiden. Var och varannan dag så är det problem med att logga in. Aja, fungerade ju till slut i alla fall..

Har kommit hem igen efter att jag skjutsade hem Mallan från jobbet. Länge sen jag träffade henne. Kärt återseende eller vad kallar man det, haha kanske inte var såå extremt länge sen i alla fall..

Ska ta en tidig kväll ikväll så jag orkar med dom här två veckorna framöver då jag jobbar 130 timmar på 14 dagar. Fan vad jobbigt det låter när man skriver det. Men jag vet att jag kommer lyckas med det också, för det har jag gjort förut så.. Ger ju i alla fall pengar och det lär ju aldrig sitta fel, och speciellt nu när jag inte ens hinner göra av med dom. haha Fast det finns ju internet :P

Äsch nu ska jag gå och lägga mig. God natt!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback