- Imorgon blev det mycket som ska göras.

Klockan är sent och jag har inte hunnit duscha ännu. Ska göra det alldeles strax men fastnade vid datorn för ovanligheten skull. Måste även borsta håret först annars lär jag aldrig kunna borsta det efter att jag duschat..

Imorgon är det mycket som ska göras, älskar att vara ledig eller ja vad ska man säga ? jag är en jävel på att gnälla/klaga. Jag klagar över att jag jobbar så himla mycket och jag klagar över att jag är ledig. Men efentligen så klagar jag inte över att jag är ledig jag klagar över att mamma tvingar mig att göra miljontals saker när jag är ledig, därför tycker jag inte om ledígheten. Imorgon ska det tydligen dammsugas och det är det värsta jag vet, vad som helst förutom att dammsuga, snälla!!! Men nej! Det ska dammsugas vare sig jag vill eller inte. Det ska lagas mat, okej tycker det är ganska kul men bara för att hon säger att jag ska så vill jag inte och det ska göras femhundraelva andra grejer.

Kvällen blir i alla fall här med MaryKay, Lisa. Så får se om dom har fått in något nytt sen förra året då jag var på hudvårdsgrejen. Lär märkas.

Dax att duscha. Hörs.!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback