- Jag blev nöjd, trodde jag aldrig om mig själv.

Gjorde en snabb header bara för att ha någon (förlåt Mandy!) blev inte riktigt nöjd med den förra och det gjorde mig irriterad för att den kunde blivit så snygg men någonting gick fel på vägen, eller vad är det man säger. haha

Aja, blev väldigt nöjd i alla fall. då jag är helt värdelös på att fixa bilder och greja. Har heller inga riktigt bra program att fixa någon speciellt snygg header i men den blev ganska enkel och den fungerar ett tag i alla fall.



Sitter i alla fall och nöter den här låten, med Lady Gaga.

fast nu ska jag röka och sen blir det sängen för i morgon är det jobb som gäller igen.


Kommentarer
Postat av: jessica

bra....då kan du ju hjälpa stackars mig oxå!!!!

2010-02-16 @ 15:41:31

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback