- Jag hade något att se fram emot, även fast mamma förstörde allting!

Mår fortfarande dåligt. Får se var det här kommer sluta. Har inte tid att bli sjuk nu och jag blir ju typ aldrig sjuk annars så varför just nu! Även fast det kanske skulle vara skönt att bara ligga i sängen och inte göra nånting, men inte att vara sjuk det varken vill jag eller har tid med.

Fick paket idag med lite kläder som jag beställde, ringde mamma så hon skulle få den stora äran att hämta ut paketet och så glömmer hon. Så jävla värdelöst, jag som hade sett fram emot att kolla och prova och se vad jag tyckte. Hon var till och med in på ICA (där man hämtar ut paketen.) och handlade sallad och grejer men hämtade ändå inte paketet. Äsch ingen idé att klaga lär ju inte hjälpa. Istället så ska jag ner, ta alvedon, dricka ett glas c-vitamin och röka!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback