- Jag vill köpa massvis med böcker och börja läsa.

På något konstigt sätt så kom jag in på Adlibris hemsida. Och nu ungefär en halvtimme senare så är jag jättesugen på att beställa böcker. Älskar (fel ord kanske..??) böcker som är tagna ur verkligheten, eller helt sanna. Där människor varit med om hemska saker i uppväxten etc etc.

Håller på att läser SÅLD! (tror den heter så.) just nu, men har läst hela boken nästan har bara slutet kvar då allting börjar ordna upp sig och då blir jag som vanligt inte intresserad av att läsa längre. Men ska läsa klart den så småningom.
Väntar tills jag inte jobbar så mycket, så jag kan ta mig tid att sätta mig soffan under en filt och läsa. Hur härligt som helst, bara det att det nästan aldrig händer.

Aja, nu ska jag gå och lägga mig i alla fall och hoppas på att jag mår bättre i morgon. God natt!

Kommentarer
Postat av: Mandy med M

Det heter VERKLIGHETSBASERADE pulver :P

Postat av: L

haha, tack jag kom inte på ordet :D

2010-02-18 @ 21:56:03
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback