- Märks med tiden

Slutat jobbat och sitter och gör ingenting. Har pratat med Mandy om Lilla tierps händelser, inte för att jag fick veta så mycket . Förut ringde vi varann bara när det hade hänt något roligt, och kände att vi var tvungna att ringa och skvallra för varandra. Nu ringer min telefon så pass ofta (att Mandy ringer menar jag!) så att den blir varm så nu hinner vi aldrig bygga upp någon hög med skvaller. haha

Pratade även med Camilla en stund. Och hon gör så att jag blir jättesugen på att börja plugga igen. har ju sökt en utbildning, tänk om jag inte kommer in. Vad ska jag göra då istället? Fortsätta jobba, fortsätta leta en bra utbildning som jag kan tänka mig. Den som väntar får se.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback