- Något nytt..

Blogg.se fungerar lika bra som vanligt. Den laddar inte hela sidan. Och jag som är så dålig på att lägga ut bilder på min blogg har ju en anledning att slippa det idag, när jag faktiskt hade tänkt göra det. Finns lixom inegn "knapp" eller vad man ska kalla det att klicka på så jag ladda upp några bilder, och jag har uppdaterat typ fem gånger men det hjälper tydligen inte. Aja, nångång i framtiden så kanske Blogg.se har fixat allting och det allt fungerar som det är tänkt, men man vet aldrig när den dagen kommer. Sitter i alla fall och kollar runt lite, är sugen på att beställa lite kläder. Men har inte bestämt mig för vad ännu. Har inte hittat något speciellt som jag vill ha heller. Vill nog mest bara ha något nytt haha. Får se hur det går med den saken.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback