- Natuvive pomegranate moist bodylotion

Vet inte om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska sitta kvar vid datorn. Är helt trött och vet att jag skulle behöva gå och lägga mig och försöka somna. Men känner att jag vill sitta vid datorn och fördröja tiden genom att göra ingenting.
Helt meningslöst inlägg, jag vet. Men har tråkigt, är rastlös.

Har en dag kvar att jobba sen är jag ledig i fyra hela dagar ska bli så jävla skönt. Har ju bara varit ledig en endaste dag på två veckor. Fast jag får ju in lite extra pengar i alla fall. Och det känns ju lite onödigt att klaga i efterhand, för jag har ju överlevt i vilket fall som helst :) Det enda som tar skada av att jobba så mycket ( i alla fall för min del.) så är det händerna, jag blir jättejättetorr. Fast sist jag var på apoteket så köpte jag en bodylotion, och den luktar sjukt gott och är jättebra så det är bara att fortsätta kämpa på med den morgon och kväll. Men nu ska jag gå och lägga mig.






Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback