- Ska inte klaga

Håret är en stor tova och jag är trött. Måste borsta ut håret och fläta innan jag går och lägger mig, vilka bekymmer man kan ha alltså. Ska inte klaga, jag är nöjd med mitt hår, kanske inte för tillfället men alltid annars (sen löshåret kom på plats menar jag!).

Blev middag hos Camilla, riktigt gott men blev så himla mätt. Kanske inte skulle ha ätit lunch vid halv fyra eller vad klockan var då. Men men, gick ju bra i alla fall eftersom att middagen inte var färdig förän vid nio ungefär haha. Camilla trodde helt ärligt att kycklingen skulle tina helt och hållet på en timme. :S

Äsch blev allt för mig idag. Ska gå och lägga mig och ta en riktig sovmorgon i morgon. För efter imorgon så dröjer det länge till nästa gång. Nästa tisdag (alltså inte nu på tisdag utan nästa ändå ..) är nästa sovmorgon jag får. Usch vad jobbigt jag får det att låta, men det är bara att stå ut!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback