- Tur att man har lätt att somna.

God morgon, har sovit max tre timmar i natt. Första timmarna låg jag bara och vred och vände på mig sen när jag äntligen trodde att jag kunde somna så började katten leka rövare så då var det bara att vara vaken i några timmar till. Sen klockan 07.23 i morse, då kollade jag sista gången på klockan så någongång efter den tiden somnade jag; härligt! Så den här dagen kommer jag säkert somna bara jag hinner hem från jobbet.

Men får se kanske hittar på något annat att göra än att sova ikväll. Får väl passa på för det här är den enda lediga helgen på länge. Nästa lediga helg är den sjätte till sjunde mars. Så en månad kvar. Bara att ta till vara på den här.

Men nu ska jag borsta håret.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback