- Än så länge.

Fungerar knappt att komma in på blogg.se Har försökt flera gånger och inte föräns nu efter ungefär 20 försök så har jag lyckats. Men nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva så det blir ett helt meningslöst inlägg bara för att.

Ska duscha nu i alla fall och hoppas på att hela håret hinner torka innan jag ska gå och lägga mig för tydligen ska man inte sova med blött hår när man har löshår.
Eller det är vad frisören som satt i löshår på mig första gången sa och det verkade ju ganska smart för annars lär jag ju tappa massa slingor. Men men får väl hjälpa till lite på traven med hårfönen, för det tar nog sin lilla tid att torka annars..

Kvällen blir lugn, liggandes framför tv:n skulle jag tro. Orkar inte så mycket annat då jag ska upp och jobba hela dagen i morgon, plus två dagar till efter det. Men kan ju inte klaga än, för än så länge så är jag ju ledig :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback