- Andra avenyn

Blev en sväng förbi Ronja, eller vart ganska länge. Hade tänkt mig att jag skulle åka hem till nio då Andra avenyn skulle börja. Men fick kolla på det hos Ronja, hon är snäll hon! :) Hände inte så mycket, bara mys att träffas och prata om allt och ingenting, spelade lite kort och Mastermind (som jag appropå ingenting suger på!!)..

Nu har jag beslutsångest om jag ska lägga mig och kolla klart på Wallander - femte kvinnan eller om jag ska lägga mig och läsa. Boken är ruskigt bra, älskar (fel ord kanske.??) böcker med hemska, sanna upplevelser. Får en att verkligen hänga med från första meningen till sista ordet. Hade det inte varit så så hade jag gett upp för länge sedan då jag inte är något extremt stort fan av att läsa längre. Gjorde det ständigt förut, speciellt när jag gick på högstadiet.. Äsch shit the same.
Hörs.

Kommentarer
Postat av: Namn:


Trackback mimmi

2013-05-09 @ 17:15:34

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback