- Besatt, jag vill ha!

Nu ska jag ta en dusch, var planerat att jag skulle göra det för typ en och en halv timme sen man som vanligt så fastnar jag vid datorn. Sitter och kollar på löshår på tradera. Personen som jag köpte mitt förra löshår av har lagt ut lite nytt som är i min nyans också (vad jag tror passar bäst i alla fall.) Och när jag sökte så fanns det ju hur mycket som helst, men ska fortsätta kolla det där i morgon. Blir ju bra mycket billigare om man lyckas vinna någon relativt billig auktion än om man ska köpa till fast pris på någon av alla sidor som säljer löshår. Men det problemet skjuter jag upp till imorgon. Nu ska jag duscha punkt slut!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback