- Blev inte som vi tänkt oss.

Blonderingen är färdig, blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men jag är jättenöjd med färgen för nu är det verkligen blont.. Varför det inte blev som vi hade tänkt oss det skriver jag inte ut här, utifall fel personer läser! För då blir det ett jävla liv och det orkar jag inte med.

Har även börjat med ost&skinkpajen så inom en timme är det mat också. Efter det blir det att åka hem, fixa en hårinpackning och bara ta det lugnt. För imorgon är det vardag igen och med det menas att det är att jobba. Har ju ingen bil heller så får ju vara riktigt duktig och gå till arbetet. Tycker faktiskt redan synd om mig själv, stackars mig!

Social, japp det ska jag vara nu!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback