- Blir inte bättre än såhär

Blir dålig uppdatering dagarna jag jobbar. Orkar inte sitta vid datorn all min lediga tid, så blir inte bättre än såhär. Tiden jag är hemma är jag vaken max tre timmar, en timme innan jobbet och typ två timmar efter, så är det!

Lugn dag i alla fall, kände mig hur lycklig som helst när klockan äntligen (!) visade 19.30 och det var dax att börja städa undan allting för att ta sig därfrån så fort som möjligt.

Efter jobbet blev det en tripp till Kyrkbyn för att säga grattis till morbror (?) Roger  som fyller år. Fick lite tårta sen vart det robinson resten av tiden och nu är jag här. Helt slutkörd. Ska gå och lägga mig, i morgon lär jag gå upp en stund tidigare (typ 10 minuter, men det är mycket för mig. haha) För jag ska hämta Axa innan jobbet, i Tierp och det tar ju sin lilla stund.

men nu ska jag sova, hörs . God natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback