- Dagen fortsätter i samma mönster.

Har inte hänt någonting alls ännu idag. Faktiskt ganska skönt. Ska fortsätta att slösa bort den här dagen på ingenting, läsa klart boken ska jag försöka hinne med och sen blir det en dusch.
Axa ringde och frågade om jag vill komma på Marykay-träff hemma hos henne, men avstår då det är mitt i middagen och jag har inte ätit något vettigt idag, bara två bananer så ser nästan fram emot middagen plus att jag har börjat tröttna lite lätt på Marykay, har heller inga pengar att köpa någonting så struntar i det, nästa gång kanske! Blir antagligen flera gånger, hemma hos Camilla om inte annat..

Återkommer.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback